Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA [Klik "Tambahkan"]

Rakan DUNIACACAMARBA [Klik "Sertai"]

Rakan DUNIACACAMARBA [Klik "Like"]

Rakan DUNIACACAMARBA [Klik "Follow"]

Ikuti DUNIACACAMARBA Melalui e-mel (Masukkan Alamat e-mel)

Jadi Rakan TM

Google+ Badge

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710

Sponsored Ads

, ,

Rabu, 18 April 2012

Bekas Bom Seks Indonesia Akui Sudah Lama Bertaubat




[HM] JAKARTA: Nama Eva Arnaz sering kali dikaitkan dengan filem panas. Hampir dalam setiap adegan dia selalu tampil seksi.

Bagaimanapun, Eva sudah berubah dan kini dia dikenali dengan nama Syarifah.

“Sekarang nama saya sudah ditukar menjadi Syarifah. Eva Arnaz sudah lama dilupakan,” kata ibu kepada seorang anak itu kepada detikhot, semalam.

Eva juga menegaskan dia sudah bertaubat. Zaman kegemilangannya sebagai artis hingga mendapat jolokan ‘bom seks’ telah lama ditinggalkan.

“Saya sudah melupakan nama Eva Arnaz. Saya juga tidak suka jika wajah terpampang di Internet dan dikaitkan dengan cerita porno. Saya sudah berubah dan tidak seperti itu lagi,” kata bekas isteri aktor Barry Prima itu. 

Kegiatan Eva sekarang menjadi suri rumah sepenuh masa, selain turut aktif dalam forum pengajian agama.

“Saya mula mengenakan hijab sejak tahun 2000 dan sudah 12 tahun memakainya. Kehidupan sehari-hari juga dipenuhi dengan pengajian agama,” katanya. - detikhot


P/s: Malangnya, gambar dan klip video yang memaparkan aksi berahinya masih terus tersiar di internet. Hal ini merupakan pengajaran berguna kepada artis yang kemaruk melakonkan aksi berahi dan panas demi fulus dan nama. Jika mereka ditakdirkan bertaubat, namun aksi lakonan mereka akan kekal sampai bila-bila.


Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

PR

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH