Klik "LIKE" Untuk Terima Kemas Kini DCM di Facebook. Klik Butang "LIKE" di Bawah

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Rakan DUNIACACAMARBA [Klik "Tambahkan"]

Rakan DUNIACACAMARBA [Klik "Sertai"]

Rakan DUNIACACAMARBA [Klik "Like"]

Rakan DUNIACACAMARBA [Klik "Follow"]

Ikuti DUNIACACAMARBA Melalui e-mel (Masukkan Alamat e-mel)

Jadi Rakan TM

Google+ Badge

BAGASI KIRIMAN POPULAR

Iklan & Tawaran

1. Mari sertai ChurpChurp, berinteraksi bersama-sama dengan taulan sambil menjanakan pendapatan, Percuma! Lanjut sila klik di sini.





Advertlet Hutang DCM RM1710

Advertlet Hutang DCM RM1710

Sponsored Ads

, ,

Rabu, 26 Januari 2011

Ibu Korbankan Anak "Dara Sunti"nya Untuk Penuhi Hajat Suami


Si ibu.
Rehat daripada cerita politik, saya siarkan pula artikel yang memaparkan kepincangan masyarakat. Ya, kepincangan masyarakat berlaku tanpa mengira sempadan negara dan politik. Kali ini berlaku di Hong Kong.

Ming Poa melaporkan seorang wanita yang mahu menunaikan hasrat suaminya yang mahu meniduri gadis yang masih dara sanggup mengorbankan anak gadisnya yang berusia 17 tahun untuk tujuan tersebut. Gila!

Bukan itu sahaja, malah wanita itu
juga dipercayai meminta anak gadisnya itu beraksi bogel di depan suaminya yang berusia 37 tahun itu.


Semua itu diceritakan oleh remaja itu dalam sidang mahkamah di Hong Kong selepas mendakwa dirinya diperkosa oleh ayah tirinya.


Menurut remaja malang ini, ibu bapa kandungnya bercerai ketika dia berusia tujuh tahun. Selepas perceraian itu, ibunya telah berkahwin dengan tertuduh.


Ketika dia berumur 16, ibunya telah memujuknya untuk melakukan hubungan seks dengan ayah tirinya.
 

"Ibu saya ingin memenuhi keinginan lelaki itu yang mahu tidur dengan perawan. Oleh sebab itu, ibu meminta saya untuk melakukan hubungan seks dengan lelaki itu," katanya. 

Yang menariknya, gadis malang itu mengakui bahawa dirinya telah kehilangan dara pada waktu itu. Oleh sebab bertekad mahu memenuhi keinginan suaminya, wanita yang tidak berhati perut ini telah memaksa anak gadisnya menjalani pembedahan kosmetik untuk memulihkan selaput daranya dan mengancam akan memotong jari-jarinya jika enggan berbuat demikian.

Gadis itu akhirnya bersetuju untuk menjalani pembedahan pada bulan Mei tahun lalu. Setelah itu, wanita itu merancang percutian keluarga ke Cheung Chau, dengan tujuan untuk memberikan ruang dan peluang kepada suaminya untuk melakukan hubungan seks dengan anaknya.


Lelaki itu, walau bagaimanapun, tidak dapat menahan nafsu lalu memperkosa remaja itu di rumah mereka.
Remaja tersebut memberitahu  mahkamah bahawa dia telah memberitahu ibunya tentang kejadian itu, tetapi ibunya enggan mengambil apa-apa tindakan.


Remaja itu kemudiannya membuat laporan polis selepas disaran berbuat demikian oleh teman lelakinya dan seorang pekerja sosial.
 

Perbicaraan masih lagi berlangsung.

P/s: Gila!Manusia semakin gila!
 
* Jurublog: Anda berminat dengan artikel ini? Ambillah, tampallah, namun berilah kredit kepada blog ini. Terima kasih.

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Leave a comment

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.

Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.

Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri!

PERHATIAN:
Komen yang disiarkan di blog atau di laman Facebook tidak semestinya menggambarkan pandangan atau pendirian Duniacacamarba (DCM).

Blog ini TIDAK BERTANGGUNGJAWAB terhadap setiap pandangan atau pendapat yang diutarakan melalui laman sosial FACEBOOK atau yang terlepas siar di RUANG KOMEN blog. Komen itu adalah pandangan peribadi pemilik akaun.

Terima kasih.

BAGASI KIRIMAN TERKINI

PR

BAGASI KIRIMAN

PERHATIAN

Tulisan dalam blog ini sebahagian besarnya ialah respons/pendapat/ulasan RINGKAS/SPONTAN saya terhadap pelbagai isu dan perkara yang berlaku di serata negara mahupun di luar negara.

Sebahagiannya pula disalin & ditampal (
semoga dengan izin) dari blog, laman sesawang atau laman berita dari dalam dan dari luar negara. Hak cipta berita, artikel & makalah adalah milik laman sesawang atau blog tersebut.

Seboleh-bolehnya, saya cuba mengelak untuk menyiarkan mana-mana makalah/petikan/gambar tanpa restu pemilik asalnya. Jika mana-mana petikan/tulisan/gambar yang disiarkan dalam blog ini kurang disenangi pemilik asalnya, maka maklumkanlah segera kepada saya (di ruangan komen bahan terbabit) agar petikan/tulisan/gambar tersebut dapat dikeluarkan dengan kadar segera.

Untuk makluman, sebarang petikan, makalah, gambar yang dipetik dari laman berita atau dari blog /laman sesawang atau dari sumber internet yang lain tidak semestinya menggambarkan/mewakili pandangan saya dalam sesuatu isu yang berkaitan.

PENAFIAN:
Semua artikel atau berita yang disiar dalam blog ini adalah untuk tujuan pendedahan dan pengetahuan am. Ketepatan maklumat artikel atau berita itu perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan atau penyebaran maklumat palsu atau fitnah.

-tayadihmaysia@yahoo.com







TERIMA KASIH